reizen 2017

REIZEN 2017 JAAROVERZICHT

Nog 2 dagen en dan staan we met onze voeten in  het nieuwe jaar. 2018 belooft voor ons een heel spannend jaar te worden en we kijken er dan ook volop naar uit. Zo zullen we ons Ja-woord geven op 14.04.2018 en zullen de aannemers aan de bouw van ons huis beginnen! Heel leuk allemaal, maar vooraleer we 2018 binnen gaan, wil ik graag nog even stil staan bij het mooie jaar 2017. Voor ons een jaar vol leuke reisjes. Dat zie je in onderstaand overzicht Kijk je mee?

Reizen 2017 jaaroverzicht

Klik hier als je de video niet kan zien en hier om je te abonneren op mijn Youtube kanaal!

Dit waren mijn hoogtepunten

1. Berlijn stond al heel lang op mijn travel bucket list. Ik wou graag meer weten over de val van de Berlijnse muur en wou met mijn eigen ogen de restanten zien. Ik heb enorm genoten van deze citytrip en wil dit zeker en vast nog eens overdoen. De historie van Berlijn liet een enorme indruk op ons achter.

2. Daarna gingen we naar Lille. Dit tripje deed ik mijn vriend cadeau. Ik had vaak over deze stad gehoord en wou ze nu wel eens zelf ontdekken. Lille heeft ons beide in positieve zin verrast. We vonden het super gezellig en ideaal voor een weekendje weg. Dikke aanrader.

3. Warschau was misschien wel het hoogtepunt van het jaar. Onverwachts, want het stond niet bepaald op ons lijstje. Een collega van Pieterjan trouwde er in de zomer met een Poolse en wij waren uitgenodigd op het feest! Samen met andere collega’s van Pieterjan, hadden we 4 prachtige dagen om nooit meer te vergeten. Het trouwfeest vond plaats op een schitterende locatie. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hebben echt mogen feesten op zijn Pools. Deze kans krijg je niet elke dag!

4. Eind september trokken we naar Cancun, Mexico. Hier hebben we enorm genoten van de cultuur en het lekkere eten. We hebben er een van de zeven wereldwonderen mogen aanschouwen en deden er leuke wateractiviteiten. Ik zag voor het eerst hagelwitte stranden en dronk tequila in Mexico. Een reis om nooit meer te vergeten.

5. Ook Cadzand was een leuk tripje. Hier gingen we letterlijk uitwaaien aan zee met de familie. We gingen er wandelen, speelden samen wat gezelschapsspelletjes en gaven de eendjes wat brood om te eten.

6. Ons allerlaatste reisje ging richting Londen. Ook deze stond al lang op mijn travel bucket list. Zeker in de kerstperiode. Ik had van vele mensen gehoord dat het zo mooi was en dat wou ik graag met mijn eigen ogen zien. Ik kan je alvast zeggen dat de mensen niet gelogen hebben en dat het werkelijk magisch was! Helaas waren we maar 4 dagen in Londen, waardoor we niet alles hebben gezien. We moeten dus nog een keertje terug gaan. Wat jammer! ( NOT!!) 🙂

Wat waren jullie hoogtepunten van 2017? Laat het zeker en vast achter in de reacties!

Liefs Femke ♥

Voor meer reisinformatie, klik hier.